tf2_dtop1_1920x1200.jpg

 

終於要上映了~~~期待期待

可能是變形金剛是日本人發展出來的

所以日本早在6/9 率先全球首映會

真是羨慕~~~~

Linkin Park公佈MV畫面~~~~

Linkin Park – “New Divide”

 

I remember black skies
我記得黑暗的天空
And lightning all around me
和圍繞我四周的閃電
I remembered each flash
我記得每道閃爍
As time began to burn
隨著時間燒灼
Like a startling sign
像一個驚人的標誌
The feint had finally found me
在最後找到我
And your voice was all I heard
你的聲音,我都聽到了
That I get what I deserve
我得到我應得的逞罰

 

So give me reason
所以給我原因
To prove me wrong
以證明我是錯的
To wash this memory clean
來洗滌這記憶
Let the thoughts cross
讓思想背上十字架
The distance in your eyes
融化在你眼中的冷淡
Give me reason
給我理由
To fill this hole
填補這個洞
Ignite the space between
激起之間的空間
Let it be enough to reach the truth and lies
讓它足夠到達真理和謊言
Across this new divide
橫跨這個新的分界

There is nothing inside
毫無內容
The memories left abandoned
在無約束的記憶裡
There was nowhere to hide
沒有地方隱藏
The ashes fell like snow
灰燼像雪般落下
And the ground caved in
向地面屈服
Between where we were standing
在我們之間
And your voice was all I heard
你的聲音,我都聽到了
That I get what I deserve
我得到我應得的逞罰


So give me reason
所以給我原因
To prove me wrong
以證明我是錯的
To wash this memory clean
來洗滌這記憶
Let the thoughts cross
讓思想背上十字架
The distance in your mind
融化在你眼中的冷淡
Across this new divide
橫跨這個新的分界


And every loss
每個損失
And every lie
每個謊言
And every truth that you deny
你拒絕相信的每個事實
And each regret
每個遺憾
And each divide
每個分歧
Are some mistakes you pray to hide
是你想要隱藏某些錯誤的祈禱
And your voice was all I heard
你的聲音,我都聽到了
But I get what I deserve
我得到我應得的逞罰






So give me reason
所以給我原因
To prove me wrong
以證明我是錯的
To wash this memory clean
來洗滌這記憶
Let the thoughts cross
讓思想背上十字架
The distance in your eyes
融化在你眼中的冷淡
Give me reason
給我理由
To fill this hole
填補這個洞
Connect the space between
激起之間的空間
Let it be enough to reach the truth and lies
讓它足夠到達真理和謊言

Across this new divide
橫跨這個新的分界
Across this new divide
橫跨這個新的分界
Across this new divide
橫跨這個新的分界

arrow
arrow
    全站熱搜

    蘇小波 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()